خدمات سئو پاك

طراحي و بهينه سازي سايت

خدمات سئو پاك

خدمات پاك سئو

براي فهم بهتر اين عبارت ابتدا نياز است كه خود سئو را بشناسيم. سئو، فرايند آوردن بيننده به سايت از نتايج موتور جست‌وجو است. حال اگر آوردن بيننده از روش‌هاي قانوني و اخلاقي بدست آيد، اين خدمت پاك است. راهكارهاي قانوني و اخلاقي، رضايت مديران سايت‌ها و ماندگاري رتبه‌ها را در پي دارد، به توليد محتوا و ارتباط بين سايت‌ها كمك مي‌كند و از همه مهم‌تر درآمد مالي را بين سايت‌ها توزيع مي‌كند.

خدمات پاك سئو چيست؟
براي فهم بهتر اين عبارت ابتدا نياز است كه خود سئو را بشناسيم. سئو، فرايند آوردن بيننده به سايت از نتايج موتور جست‌وجو است. حال اگر آوردن بيننده از روش‌هاي قانوني و اخلاقي بدست آيد، اين خدمت پاك است. راهكارهاي قانوني و اخلاقي، رضايت مديران سايت‌ها و ماندگاري رتبه‌ها را در پي دارد، به توليد محتوا و ارتباط بين سايت‌ها كمك مي‌كند و از همه مهم‌تر درآمد مالي را بين سايت‌ها توزيع مي‌كند.

يك شركت ارايه دهنده خدمات پاك سئو، در واقع چه مي‌كند؟
شركتي كه خدمات سئوي پاك ارائه مي‌دهد بايد كسب و كار مشتري را خوب بشناسد، به خوبي سايت مشتري و رقبا را ارزيابي كند، اعتبار سايت مشتري را در حوزه كسب و كارش افزايش دهد، محتواي سايت مشتري را گيرا و جذاب نمايد و دسترسي به همين محتوا را ساده كند، در سايت مشتري و سايت‌هاي تخصصي مرتبط به نفع مشتري محتوا انتشار دهد، پيوندهاي ماندگار از سايت‌هاي مرتبط با سايت مشتري بگيرد، حضور مشتري در نتايج جست‌وجو را با بسته‌اي از كلمات فراهم كند و نه تنها با يك عبارت خاص. كيفيت حضور در نتايج را بهبود بخشد و ميزان كليك خوردن در نتايج جست‌وجو را افزايش دهد و آن را در سطح مناسب حفظ كند و بالاخره اينكه آمار ديد و بازديد از سايت مشتري را تجزيه و تحليل كند و متناسب با نتايج اين تحليل‌ها در برنامه كاري سئو تغيير اعمال كند.

در حال حاضر شركت‌هاي زيادي خدمات سئو ارائه مي‌دهند؛ آيا از  ديدگاه شما سئوي پاك در ايران ارائه مي‌شود؟
به نظر مي‌رسد گاه افراد و شركت‌هايي كه ادعاي سئو دارند، يك پيوندده يا پيونده ساده بيشتر نيستند. آنها چند سايت دارند و از همين سايت‌ها به سايت مشتريان خود لينك مي‌دهند. همين و همين. قرارداد به اصطلاح سئو كه با مشتري تمام شود اين لينك‌ها برداشته مي‌شود و لينك به سايت‌هاي ديگر قرار داده مي‌شود. نتيجه آن مي‌شود كه در پايان قرارداد، به سرعت رتبه‌هاي سايت مشتري افت مي‌كند. در چنين حالتي مشتري براي حفظ رتبه‌ها مجبور به پرداخت باج است. اين كار مصداق بارز خريد و فروش لينك است و از ديدگاه گوگل جرم محسوب مي‌شود.

چگونه مي‌توان شركت لينك ده را شناخت؟
دو راهكار كليدي براي شناسايي و مجبور به تغيير رويه دادن شركت‌هاي پيوندده وجود دارد:
يك - هر شركت مدعي سئو بايد براي سايت مشتري خود حداقل با سه عبارت متفاوت رتبه مناسب كسب كند.
دو - آنها بايد نشان دهند كه از سايت‌هاي ديگر كه هيچ كنترلي روي محتوايشان ندارند براي سايت مشتري لينك گرفته‌اند.
چون پيوندده‌ها تعداد سايت مشخصي براي لينك دادن دارند، نمي‌توانند براي همه عبارت‌هاي متفاوت فقط بر لينكهاي شركت خود اتكا كنند. در واقع اگر تنها به سايت‌هايي كه دارند اتكا كنند با هيچ عبارتي نخواهند توانست رتبه‌اي كسب نمايند زيرا اعتبار پيوندها ميان چندين پيوند توزيع مي شود و كاهش مي‌يابد. بنابراين آنها مجبور مي‌شوند با سايت‌هاي ديگر ارتباط بگيرند كه ممكن است در اين كار موفق نباشند. معتقدم اگر اين دو مورد به خوبي از سوي نيازمندان خدمات سئو بررسي شود حتما فعاليت اين شركت‌هاي پيوندده محدود خواهد شد و يا مجبور به تغيير رويه خواهند شد.

به هر حال لينك در سئو نقش دارد؛ تكليف لينك چه مي‌شود؟
در مقابل شركت‌هاي پيوندده، شركت‌هاي پيوندگير قرار دارند كه با ارايه محتوايي حرفه‌اي و مناسب و شكل دهي ارتباطات كاري بلندمدت با ديگر سايت‌ها، به نفع خود و مشتريانشان پيوند مي‌گيرند.
تفاوت "دادن" و "گرفتن" براي همه ملموس است. دادن پيوند، ساده است زيرا براي دادن لينك تنها بايد خودمان را متقاعد كنيم اما گرفتن پيوند، سخت است زيرا بايد ديگران را متقاعد كنيم. از همين روست كه پيوندگيري كاري مهم در "سئوي پاك" است.

چرا خدمات پاك سئو مهم است و اثر آن چيست؟
حضور پررنگ شركت‌هاي ارايه دهنده خدمات پاك سئو، فرصت شغلي مي‌آفريد و درآمد را ميان سايت‌ها توزيع مي‌كند. وقتي شركتي متعهد به انتشار محتوا به نفع مشتري است بايد با سايت‌هاي خبري و تخصصي حوزه كاري مشتري ارتباط بگيرد و قرارداد همكاري با آنها منعقد نمايد. حتما افرادي را استخدام كند كه كارشان تاليف و تدوين محتواي ساده و تخصصي است. اين قبيل كارها به توليد محتواي دست اول و نو مي‌انجامد و سايت‌هاي منتشر دهنده محتوا را منتفع مي‌سازد.
سئوي پاك رضايت متشري را به همراه دارد.

 

منبع : ايتنا
  1. طراحي سايت شركتي
  2. طراحي سايت فروشگاهي
  3. طراحي سايت تهران
  4. طراحي سايت
  5. سئو سايت
  6. سئو
  7. طراحي وب سايت
  8. طراحي سايت شركتي
  9. طراحي سايت فروشگاهي

10.  طراحي سايت تهران

11.  طراحي سايت

12.  سئو سايت

13.  سئو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.