نحوه رتبه بندي وب سايت ها

طراحي و بهينه سازي سايت

نحوه رتبه بندي وب سايت ها

نحوه رتبه بندي وب سايت ها در نتايج گوگل

موتورهاي جستجو براي رتبه بندي وب سايت‌ها از الگوريتم هاي مختص خود استفاده مي كنند كه اين الگوريتم ها محرمانه محسوب مي شوند و تنها بخشي از آن ها براي ايجاد رقابت ميان وب سايت‌ها اطلاع رساني مي گردد. در اين مطلب به نكاتي در خصوص رتبه بندي نتايج در موتور جستجوگر گوگل پرداخته مي شود كه دانستن آن براي دارندگان وب سايت‌ها ضروري است. گوگل از سال ۲۰۱۲ تمامي خدمات خود را يكپارچه كرد بدين معني كه گوگل مي تواند از خدمات مختلف خود براي تصميم گيري در رتبه بندي وب سايت‌ها استفاده كند.

موتورهاي جستجو براي رتبه بندي وب سايت‌ها از الگوريتم هاي مختص خود استفاده مي كنند كه اين الگوريتم ها محرمانه محسوب مي شوند و تنها بخشي از آن ها براي ايجاد رقابت ميان وب سايت‌ها اطلاع رساني مي گردد. در اين مطلب به نكاتي در خصوص رتبه بندي نتايج در موتور جستجوگر گوگل پرداخته مي شود كه دانستن آن براي دارندگان وب سايت‌ها ضروري است. گوگل از سال ۲۰۱۲ تمامي خدمات خود را يكپارچه كرد بدين معني كه گوگل مي تواند از خدمات مختلف خود براي تصميم گيري در رتبه بندي وب سايت‌ها استفاده كند.

به عنوان مثال در صورتي كه كاربران در حساب هاي كاربري خود وارد شده باشند و در گوگل جستجويي نمايند و از اطلاعات ارائه شده در وب سايت مورد نظر ناراضي باشند و مجددا به گوگل باز گردند و وب سايت ديگري را انتخاب نمايند گوگل براي وب سايت اول كه ترك شده است يك امتياز منفي در نظر مي گيرد و اين امر بر روي رتبه وب سايت بر نتايج گوگل تاثير منفي مي گذارد. مدت زمان ماندن كاربران در وب سايت به همراه نرخ خروج پس از ورود به وب سايت نيز در رتبه بندي نتايج موثر است. همچنين آن دسته از كاربران گوگل كه در شبكه اجتماعي گوگل پلاس نيز عضو هستند و در اين شبكه اجتماعي فعاليت مي نمايند، در صورت ورود به ناحيه كاربري و جستجو در گوگل نتايج متفاوتي در مقايسه با انجام جستجو در هنگام خروج از ناحيه كاربري خواهند ديد.

بنابراين لازمه يك استراتژي موفق سئو در خصوص وب سايت‌ها ايجاد محتواي ارزشمند است كه اين محتوا باعث مشاركت بيشتر كاربران مي شود ، زمان ماندن كاربران در وب سايت را افزايش مي دهد ، مشاركت مثبت كاربران را به همراه دارد ، باعث رتبه بندي بهتر نتايج صفحات وب سايت در نتايج گوگل مي شود و مسلما كاربران بيشتري را با وب سايت آشنا مي كند.

نكته مهمي كه نه تنها در اين مطلب بلكه در تمامي مطالب آموزشي سئو بدان اشاره شده است ايجاد محتواي ارزشمند در وب سايت‌ها است كه لازمه موفقيت كليه روش هاي بازاريابي اينترنتي مي باشد.

 

منبع : وبلاگ 7010

تبليغات ميان متني 

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران ، طراحي سايت فروشگاهي و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است. طراحي وب سايت يكي از ضرورت هاي انكار نشدني براي رشد كسب و كارها به حساب مي آيد. همچنين بعد از اتمام پروژه طراحي سايت شما به خدمات سئو و تبليغ گوگل نياز خواهيد داشت.  

ما متخصص بهبود سئو سايت هستيمبهبود سئو سايت در كمترين زمان ممكن با پيام آوا پردازش.  همچنين طراحي سايت حرفه اي در تمام كسب و كارها را به ما بسپاريد

تبليغات ميان متني 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.